2010. november 4., csütörtök

Keresztelő Szakestély

Először is szeretnék gratulálni a frissen keresztelkedett balekoknak, keresztelésük alkalmából.
A tegnapi szakest kifejezetten jó volt, kicsit hosszú de már megszoktam. A szabadfolyáson néha szégyelltem magam, a nóta ismeretem eléggé megkopott. Este csak két fokos tört el, de az egyik nyelét a térdemmel meg is aláztam. :P (a szétosztogatott darabokat az E/1 406-os szobájában le lehet adni). A Rokiban megcsodálhattuk a farkas falka különféle táncos rituáléit. Jufi a Raptor, Zsazsa a lovaglós kówbójlány, Andor a zabolátlan rokker, Sáfi a felszabadult kigombolt törpe, de a legjobb Lovász szokásos higanymozgása. Az est végeztével a Gigolo után kiadtam a parancsot aki szereti a párját utánam a koliba, aki ba..ni akar az menjen Szöszi után. (Jufi nem velem jött :D) Mire visszaértem már Kónya felkelt hogy megy Pestre vizsgázni, hogy eladó lehessen a Media Marktban. De ez már egy másik történet.......

Ölel-Csók!
Pletykacica. :D:D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

bezzeg Bobó, te nem voltál kurva egyálalán... XD

norz

Fekete Farkasok írta...

állítólag a mi táncunk volt a legszexisebb....